Sicken helg...!

Shit, denna helg med Emma blev inte som den borde ha varit(utan att gå mer in på det...).
Pengarna har bara flugit iväg, det har lyckats försvinna typ 4000 kr ifrån kontot!
Tex blev det ett oväntat inköp av en X2000-biljett vid 12 igår, trots att jag hade en biljett 11.05 som jag dårå inte han med.
Det fanns ju ett till tåg som gick 12.05, men jag ville hinna catcha upp med kusinen+sällskap som skulle titta på Pridetågandet, så det fick vara värt 479 kr.
Det gick ju bra mkt snabbare att åka hem (1.40) än det gjorde att åka till Linköping(3.15) oxå, så det var ju bra.

Sen inne i stan blev det käk och bio, vilket ju inte heller är gratis.
Kan btw gott rekommendera deras greenburger(som visst är godare än kycklingburgaren!);


MmmMax!

Så gott att man ville bli vegetarian.
Det, och att kött är rätt äckligt som rå-vara, om ni förstår vad jag menar...

Nu ska vi publicera detta igen och se om det funkar.
Datorn, eller det mobila internetet vill sig inte alls idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se