Tv, tv, tv, tv...

När jag gick upp satte jag på tv:n.
Då var klockan typ 10.
Nu är det snart 10, fast PM, och tv:n har inte varit avstängd någonting.

Okej, en korrektion.
Tv:n blev nyss avstängd av mamma, då jag satte mig här vid datorn, men det jag ville var att säga att jag sett på tv hela dagen.
Det har blivit väldigt mycket Americas Funniest Home Videos (totalt 1 h och 30 min) som jag kommit på mest handlar om folk som slår sig, folk som blir utsatta för att practical jokes eller djur som gör något oväntat.
Det programmet är ju inte så roligt egentligen, fast när jag hamnade framför programmet förra veckan en dag så storskrattade jag framför nästan varje klipp.
Jag vet inte vad som hade tagit åt mig, men så var det iallafall...

Sen så har det blivit lite Jay Leno, Ellen, Rachel Ray, Oprah och shit, det där är ju bara namn-program haha.
Las Vegas blev det också, och trots att det är sjukt utseendefixerat, så har jag ändå börjat gilla det.
Allsången blev det också, som skrivet tidigare och jag har ingen energi till att titta på sista lååångt morden i Midsomer idag, men nu får det bli Supernatural!
Förresten var tv:n inte av, det var bara lågt ljud på, haha.

Så var även det slut då.
Då blire det sista av Top Gear.
Jag är inte direkt bilintresserad, men jag gillar verkligen de där tre gubbarna, haha.
Efter att även det tagit slut, blev det vilt zappande mellan Sex & the City, Scrubs, Punk'd, American Idol och So you think you can dance, där det sistnämnda vann kanalkampen.
Och trots att jag bara kollat på tv hela dagen är det rätt stört att jag känner mig trött nu...
Men så kan det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se