Closar ner bloggaffären - kryssning!


(Jag fattar inte djuren på båten?)

Redan liksom.
Meeen annars kommer jag inte att kunna packa klart och komma iväg i tid.
Så, så får det bli!
Blir kanske nått inlägg imorron när jag kommer hem.
Om jag nu gör det, inget Titanic nu :S
Hehe, nejrå, men jag hoppas jag slipper bli åksjuk iallafall, har med mina bästisar seaband, så det borde inte bli något problem *hoppas, hoppas*
Sen hoppas jag att vi inte somnar allihop efter maten och sover tills nattklubben stängt haha.
Och nått att dricka borde jag allt få ta även fast jag är sjuk, det är ju minisemester :D

Bye bye! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har kul på kryssningen!



svar: haha är likadan..packar aldrig i tid!

2008-12-30 @ 11:26:23
Postat av: Natalie B

Namnet kom inte med :)

2008-12-30 @ 11:26:43
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se