Det är läskigt

Vaddå?
Jo, att sätta på datorn dagen efter den just återställt sig själv.
För att se om den kommer funka eller balla ut totalt.
Men som ni förstår (eftersom jag skriver här) så funkar datorn.
Ett par sekunder trodde jag den skulle bli helt svart, men som tur var stannade den inte till i det läget.
Haha, jag märker hur bra jag är på att skriva "dataspråk" förresten.
Det enda jag kan säga på dataspråk är egentligen ctl, alt, del och lol hahaha!!

Nej men så sköönt att den fungerade.

Min datorbebis, 1 år idag!

Fujitsu-Siemens AMILO Pa2548 [CCN:RUS-110119-001]
Grattiiiis! :P


Kommentarer
Postat av: sara cederborg

Hello, det var ett tag sen! Hur är läget? =)

Sara

2008-12-28 @ 16:49:03
URL: http://projectstyle.blogg.se/
Postat av: Vicky

du kanske borde ge datorn en nystart? spara allt på datorn bilder å dokument å musik på CD och så ger du datorn till JOhan i jakobsberg han kan sånt så slipper du eventuella virus du kanske har på datorn då den har krånglat

2008-12-28 @ 19:24:15
Postat av: Lejonstrand

Hmm, Johan säger du? Han ska ju bli lärare, kan han datorer verkligen? Det tror jag när jag ser det!

2008-12-28 @ 19:27:43
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se