Gårdagen

Någon/Några har visst saknat mig jättemycket igår, men synd för er att jag inte skrev något då!
Men det var ju såhär att jag var bokad från morgon till kväll igår och tänkte att jag skulle upp tidigt idag, så därför inget skrivet vid 02.33 heller, haha.

Nej men för det första hade jag ju föreläsning igår, seminarie också på eftermiddagen, men jag skippade det eftersom jag behövde packapackapacka!
Uh, det blev så tungt.
Dator, plattång, julklappar och mat som jag inte ville skulle ligga till sig och bli dålig medan jag firade jul här hemma.
J hade ju lämnat kvar en banan förra året över jul, och den hade typ smält (?) och lukten var kvar en vecka innan den gick bort.

Väl hemma med påsinskärda avtryck i händerna och onda axlar var det bara att slå in lillasysters presenter, skriva grattis kort och rusa iväg igen.
Eller ja, jag hann med att dricka ett glas nyponsoppa och slänga in mina smutsiga kläder i badrummet också haha.

Sen blev det tårta för den här lilla tjejen som fyllde 8 år (OMG redan?!):

Grattiiiis! :D

Självklart var tårtan rosa.
Och när jag frågade om hennes favoritfärger lät det typ så här:

-Rosa, lila, röd, grön.
Jag - Sen då?
-Rosa.

Haha.

Stannade där till sent, sent och som skrivet så blev det bara att slagga sen.
Eller, jag pratade i telefonen också.
8 missade samtal, eh eh...
Fast jag kunde inte ringa till alla, och skicka sms går visst inte.
Eh, okej...?
Vad är problemet med Tele2?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se