Influensa! :o

Det är minsann det jag fått!
Jag har nämligen förstått att jag har alla symtomen:

x Frossa - check!
x Stigande feber - check!
x Muskelvärk - check!
x Torrhosta - check!

Inte så kul.
Meen, som vuxen är man bara sjuk i 5 dagar, och jag är inne på min fjärde!
Så imorron peeps kommer jag iallafall att räknas som frisk, även fast det kanske borde stå inom citattecken, hahaha!
Nej men det är så skönt att iallafall vara på benen, även fast jag hostar som fan.
Minsta försök till att skratta straffar sig, jag har inte kunnat skratta utan att hosta, så jag vet inte hur rolig jag kommer att  vara innan jag är helt frisk.
Nåväl, en sak har jag lärt mig av att jag blev sjuk i år.
Nämligen vad jag önskar mig i julklapp nästa år - en influensaspruta! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se