Kändisspan

När jag är inne i Stockholm stad med min kusin händer det ALLTID att hon ser en eller flera kändisar.
Igår hade hon sett denna snubbe:

Och han är ju inte sådär jättekänd, kanske.
Har varit med i ett par filmer och är väl mest känd ifrån dansandsfilmen Black Jack.
Jag kan slå vad om att ni inte vet vad han heter.
Så jag kan skriva ut att namnet ni söker är Carl Kjellgren.

Och varför är då detta viktigt?
Tja, det är det inte, men eftersom jag knappt alls ser kända människor i samma utsträckning som min kusin, så fick jag igår briljera lite extra.
Jag såg nämligen dessa två:

Guld-Kajsa Bergqvist och Film-Måns Herngren.
Fast Kajsa hade inte blont hår då, men men.
Så jag tycker par ger extra poäng och att jag "vann" gårdagens kändisspaning.

IN YOUR FAMOUSPEOPLELOOKINGFACE VIKTORIA!!!
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se