Allsvenskan, jahaja

Jag har verkligen inte satt mig in i hur det gått i Allsvenskan i år, men jag såg just att Kalmar FF tog hem årts för första gången.
Elfsborg kom tvåa.
Stockholmslagen gick det sämre för, senast jag såg tabellen låg Djurgården sist av de tre lagen och jag tror det fortfarande är så.
Näe, detta har verkligen inte varit ett fotbollsår för mig.
Men jag hoppas inte den tiden är över, jag är ju ett stort fan av att gå på matcher, speciellt med landslaget.
Kollar iallafall fortfarande på de matcherna på tv, brukar bara vara jag som vill gå ändå... :(
Och annars är det JAG som måste planera, boka biljetter och allt sånt och det har jag inte heller haft någon ork eller lust till.

Gud vad negativt och dåligt allt låter, men jo, jag tror att 2008 hittills inte blivit så som jag förväntade det, och det är ju rätt tråkigt.
Highlighten hittils måste ha varit dagen jag sa upp mig och dagen jag väl fick lämna det där stället i Solna.
Oj vad jag kom bort från ämnet nu.

Fotboll ja.
Absoluta favoritsporten, men inte det mesta måstet eller intresset för det i år.
Tyvärr, på många sätt och vis...
Men grattis Kalmar!

Mamma är ju från Småland, så det kan ju vara kul för dom, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se