"Britney Spears släpper ny doft"

Haha, jag gillade den rubriksättningen.
Om ni förstår vad jag menar :P

Popstjärnan Britney Spears har redan släppt flera väldoftande parfymer på den svenska marknaden, och i januari kommer hennes senaste parfym Hidden Fantasy till butikshyllorna.
Doften beskrivs som: "En doft till kvinnan som låter sin fantasi flöda... Den förförande doften har inga gränser eller förbehåll och skapar en aura av förväntan.." Det låter minst sagt spännande. Det är knappt att vi orkar vänta till januari!

/Styles nyhetsbrev

Det jag minns av Brittans parfymer är att en av dem skulle lukta muffins, inte bara men ändå.
Lite udda val kan jag tycka.
Men den här nya parfymen kanske blir bra.
Kanske.
Men nya Womenizer börjar sätta sig på hjärnan nu iallafall, det är ju ett bra betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se