Dagens smoothie

Vad är enklast än att börja från början; frukosten.
Som jag skrev igår, så skulle det ju bli mixeranvändande idag.
Lite grann till min skräck, p.g.a. den för mig traumatiska händelsen med den förra mixern som började ge rök ifrån sig helt plötsligt.

Banan, jordgubbar, blåbär, kiwi, krossade linfrön och en touch av kanel.

Mixern skötte sig iallafall sådär, locket sitter ju åt utav bara helvete och så har den endel andra minus, men visst, den skötte sitt jobb och mixade smoothien, som visserligen blev mer som glass, utan att det blev några bitar kvar.
Jag hoppas att jag och mixern kommer att bli bättre vänner i framtiden bara.
Och inte "ryka ihop" ursäkta ordskämtet...

Kommentarer
Postat av: Johanne

Mums, ser gott ut! :)

2008-10-12 @ 19:09:05
URL: http://joojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se