Dusch, dusch, dusch

Jag har just tatt en dusch och skulle lätt klara av att vara därinne i en timme.
Jag kommer ihåg att jag brukade vara det, faktiskt.
Tror det var slutet av högstadiet/början av gymnasiet någon gång, ungefär då jag brukade stanna uppe till typ 3 varje dag (natt).
Mamma tyckte det var jättepinigt att det lät i rören i timmar och mitt i natten, då det är sagt att det ska vara tyst efter 22 eller 23.
Sen vet jag inte vad som hände, jag slutade upp med det där iallafall.
Utan att någon granne hann klaga, haha.
Men hade dom sagt något hade jag nog skällt tillbaka om hur deras rökdoft slinker in hos oss eller nått.
Tillbaka-kaka liksom! :P
Numera tar jag inte alls lika lång tid på mig.
Nåja, inte vanligtvis iallafall, haha.
Men det är något med att duscha, jag tänker alltid väldigt bra därinne.
Kommer på nya saker, planerar och annat.
Vet inte alls vad det beror på.
Nåväl, ska ta av mig turbanen på huvudet nu snart, borsta tänderna och läsa tills jag somnar (jag ger det 10 minuter och sen är jag i dröm sött-land).

Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se