En lista till

Något smeknamn? Mia, oftast.
Tatuering? Nope, kanske i framtiden.
Piercing? Nej.
Hur mycket gillar du ditt arbete? Eh, eh...
Födelseplats? Sjukhuset Löwentrömska, vart det nu låg.
Favoritsemesterort? Jag tror inte jag varit där än.
Någonsin varit till Afrika? Nej men VM i Sydafrika vore sköj.
Någonsin stulit en trafikskylt? Nej.
Salladsdressing?  Rhode Island eller curry.
Sallad? Citronpepprad kycklingsallad.
Favoritpaj?  Blåbärspaj.
Favoritnummer? 7 eller 5 eller 4 eller 3.
Favoritfilm?  Hmm, vet inte...
Favoritbok? Hahaha... I wish. Jag har blivit så dålig på att läsa annat än tidningar.
Favoritmat? Det jag äter.
Favoritmärke på kroppstvål? En röd flaska som heter Aroma(-therapy?)-någonting.
TV-program? Uh, typ allt.
Tandkräm? Ehum, dom till extrapris.
Vad gör du för att koppla av? Tittar på tv, lyssnar på musik, sover.
Meddelande till dom som läser detta: Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se