En tur till Konsum och en tur längre än så

...och nu är jag svettig, andas häftigt, är lite lätt yr och skulle helst av allt vilja slänga mig på soffan, men nej.
Jag ska läsa lite lätt tills försnacket börjar vid 19.30 (mer om vad jag menar med det senare).
Förutom att blogga lite då, tihi.

Köpte btw en liten Pringlesburk (i ett försök att vara nyttig, då jag vet att jag vräker i mig en hel burk annars), smoothiemix, kiwi, Brämhultsjuice, yoghurt (yeey för frukosten imorron (^^ .) ) och godis till mamma för att jag är så snäll.
Glömde självklart kasse när jag skulle betala, men fick en ändå av kassörskan som var superglad och gav leenden till höger och vänster - älskar sånt!
Man ska inte vara i serviceyrken om man inte är en glad skit.

Sen då på vägen hem så var det någon som lekte med en grön laser, läskigt tycker jag.
Man vill ju inte ha sån i ögonen.
Kom då på att jag känner mig väldigt "över" Kungsängen, iallafall Tibble, för jag känner typ inte igen folk och framför allt är det en ny generation gjortisar som håller på att göra denna stad, eller ja, orten.
Nej usch, det kändes inge bra och framför allt kändes det inte som hemma.


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Gud vad läskigt det där med lasern... hehe när jag och Nicklas var "små" eller yngre rättare sagt så hade vi en varsin sådan, du vet innan det ens hade blivit populärt.. och så lyste vi på människor som gick förbi... men sen tog farsan dem från oss då det var någon som hade blivit skjuten du vet det där med "lasermannen"

2008-10-12 @ 16:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se