Flytta eller inte?

Jag börjar fundera jag, på om jag ska flytta eller inte.
Och om beteendevetenskap är grejen för mig.
För som det ser ut nu har jag ju bara sovit i Västerås två gånger, och det är eg lite för lite.
Och på ett år kommer jag att lägga 35,470 kr på en hyra som jag aldrig kommer att få tillbaka och på ett fett lån som jag kommer ha hasandes efter mig rätt länge.
ELLER så skiter jag i att flytta, fortsätter att pendla 2-3 ggr i veckan och bor hemma gratis och borde då kunna ta bort låndelen hos CSN.
Nu får jag lite ångest av den icke bra sorten.
What to do?
Och vart kom den här tanken ifrån och var jag tvungen att få den NU???
Nej fy fan, när klockan slår halv ska jag sätta mig och titta på Family Guy istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se