H&M-mys 149 kr

Istället för att stå och vänta på tåget i en kvart när jag blev avsläppt i Jakan av Carro, så gick jag en runda i gallerian.
Gick först in på Gina, men dom har verkligen tappat det (iaf jkbg-butiken) för där fanns det inget jag ville köpa.
Sen blev det inköp av två mappar på Klackenbergs till mitt (snart) nya och organiserade liv :P
Ett stopp på Lindex blev det också.
Såg två jättefina kjolar där som jag tyvärr inte hittade bilder på lindex.se.
Till sist stoppade jag på H&M där jag direkt såg den här stickade men inte stickiga långtröjan.
Min första tanke var att använda den som klänning med tights, men den kan tänkas bli hemmamyströja också :D
Vill redan ha en till i ljusgrått, starkblått eller äppelgrönt...

Yeeh, posy posy och ett snöre från shortsen jag har under (inte strumpb-reva!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se