H&M-påsen, tack

Ska bara snabbt fokusera på imorgon.
Får se om jag hinner bli klar med hemtentan, då blir det sovmorgon och efter det utskrift av den hos pappa som IPTG fortfarande har en fungerande skrivare (kom på att jag eventuellt ska köpa en sån - om man kan ha det till en laptop - nästa gång en ny elektronikaffär har premiär :D )
Vet inte när jag åker till Västerås, men har lektion 13.30 till 17 (sent) så det blir att åka hem rätt fort efter det.
Ska äääntligen hämta ut mina H&M-grejer också hos Ica Skrapan där.
Har fått sms om att mitt paket fortfarande ligger och väntar, haha.
Väl hemma igen ska jag en sväng till bibblan och lämna och hämta en bok och senare på kvällen blire tv, tv, tv för det har det blitt minimum av idag.
Varför är det så lätt att skriva detta, men så svårt med arbetet? *sucka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se