Inatt jag drömde...

Jag drömde verkligen jättekonstigt inatt.
Satan i gatan vilken sjuk dröm.
Först utspelade sig den i högstadiets gympasal och omklädningsrum.
U var förtjust över att få gå omkring inne i tjejernas gympasal, han hade fått något slags tillstånd för det.
Och tack vare det fick han använda toaletten därinne.
N frågade om vi inte kunde ta ett kort tillsammans där jag skulle sitta på henne, tänk inte snuskigt nu, utan som fjortisar gör när de tar kort på sig själva fast tillsammans, men jag sa tveksamt ja till det eftersom jag tyckte synd om henne.
Jag bytte om till gympan fastän jag inte skulle vara med, utan bara skulle sitta på läktaren.
Kvar i omklädningsrummet var S kvar, för hon var tvungen att vara kvar och vakta tills alla hade lämnat omklädningsrummet, hon var som någon slags ordningsvakt.
Efter allt det skulle jag gå på föreläsning med beteendevetarna, men jag gick in på en föreläsning för lärare istället.
Bredvid mig satt Idol-Lars, bara det att det nog inte var han, utan någon som såg ut som han, då han pratade norska.
På vägen ifrån lektionen i skolkorridoren vann jag en stor hink med godis från Ica.
Gick sen ut på skolgården genom svängdörrarna och där ute satt massa studenter i någon slags sandlåda på en lekplats och käkade lunch i solen.
Jag märkte då att jag tappat mina flip-flops, såg dom sedan åka omkring emellan svängdörrarna och fick ut dom.
Fast det var inte mina skor, utan nu hade en stooor bodybuilder-snubbe tagit dom.
Jag fick typ tillbaka dom, fast han sa ändå till mig att de låg emellan svängdörrarna.
Så jag gick in där och hämtade ut dom igen, fast det var två olika skor.
En av mina flip-flops och en kilklackssko som  jag ändå var tvungen att ta på mig då jag inte hade något annat.
Sen var drömmen typ slut.
Väldigt, väldigt stört.
Undrar vad allt det betyder...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se