Jag glömde skriva två saker om igår

Men eftersom vi ska ställa tillbaka klockan en timme så kan vi låtsas att klockan nu är 23.09.
Jo, "idag" skrevs ju högskoleproven.
Jag hoppas det gick bra för kusinen som var den enda jag känner till som gjorde det idag.
Jag skulle kunna tänka mig att göra om det, men jag tror att jag skulle suga rätt hårt på NOG och DTK-delarna nu, utan mattekunskaperna.
1.1 får duga tills vad blir det, 2011?
Men hoppas det gick bra kära kusinen! :D

Okej, det andra jag skulle skriva om är att det "idag" var 2 år sedan jag fick min första riktiga lön.
11.138 kr låg den på.
Uh, jag känner ett litet sug att jobba istället för att plugga.
A-skit-ro (skriver det så för att ingen ska googla på det, haha) var ju bra för att man gjorde ju inte mycket.
Men samtidigt kände jag att jag blev lite dummare där.
Slutade läsa böcker och allt sånt.

Okej, det var allt för "idag".
Kommer med en ny sak "imorron" ^^

Glöm inte att ställa om klockorna nu.
Tänk tillbaka-kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se