Jag kan inte andas!

Och allt beror på den här jävlen:

88an, dude

Jag är ju förkyld och ska egentligen inte äta/dricka några slags mjölkprodukter för det irriterar slemhinnorna (även det fakta ifrån Doktorns bästa huskurer...).
Men jag tog glassen ändå och mina slemhinnor blev så arga att de började kasta gatstenar.
Nej men allvarligt så tajtades halsen min ihop och det gick inte ens bra att äta glassen.
Fick glass både på kläderna och näsan(!).
Fast mest i munnen då.
Och nu sitter jag här och hostar och vill inte svälja saliv för jag har ont i halsen :(
DAMN YOU ICE-CREAM!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hahaha yeee yyee blame it on the ice cream

2008-10-12 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se