Jag vågar inte använda mixern...

Jag saknar min gamla!
Innan den började ryka dårå...
Den höll ju ändå rätt länge, 2-3 år och den användes ju hyfsat frekvent.
Tror vi köpte den för 199 spänn men nu kostar dom 299.
Jag hade ju en röd, Exido tror jag den hette, men såg att det finns nyare i silver som kostar lika mycket.

Mixern jag fick från Vicky & co skrämmer livet ur mig.
Okej att alla mixers låter, men den låter som den har motorfel och kommer att typ sprängas i bitar.
Och ja, just den biten skrämmer mig.
Dessutom så mixar den inte så bra.
Visst att det blir finmalet och mixat och så, men allt blandas inte alltid, utan man måste ner och blanda om med en sked eller skaka runt på glasbehållaren för att få ett bra resultat.
Och det är ju inte helt okej.

Fick jag välja skulle jag dricka en smoothie varje morgon, men nu blir det ju inte så.
För att jag är rädd.
Så när Ellos har rea, då jävlar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se