(Lista) Med det här kommer ni lära er allt om mig

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Jao.
Gnälla: Ibland, fast jag är mer en surare.
Skrika: Naej.
Sova: Jag brukar sova, ja.
Ha ångest: Bara bokstavligt. 
Skada dig själv med flit: My god no. Jag skulle aldrig jackass-a mig själv.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej tack.
Vilja dö: Bara bokstavligt.
Drömma mardrömmar: Jag minns ju typ aldrig mina drömmar, men det händer nog.
Drömma sexdrömmar: Eh eh, se ovan.
Ta droger: Not so much.
Försöka vara annorlunda: Försöka vara? Det låter lite konstigt, då är man ju ente sig själv?
Klä dig i svart: Jaa, rätt mycket svart finns det. Men det funkar alltid (ex bröllop)! 
Gå till kyrkan: Bara när jag konfade. Men jag tycker nån ska gifta sig snart så jag får gå på mitt första bröllop! 
Gå i skolan: MDH wooooho!
Röka: No way José. Det är tillägnat förlorare.
Ljuga: Det händer, men inget stort. Om det inte är för att skojlura V, hahaha! :P
Hata folk: Bara bokstavligt :D 
Lita på folk: Ja, men vissa kan man inte lita på!

VEM:

Saknar du:
Just exakt nu saknar jag plugg-Maria. Hoho, var ääär duu?!
Vill du döda: Alla pälsänglar i världen.
Rörde dig sist: Carl-online.
Vill du slå: Tanten som gick före i Ur&Penn-kön (bojkott pågår!) och expediten som lät henne göra det.
Vill du kittla: Haha, nån som är kittlig?
Kramade du sist: Mamma.
Vill du prata med: Någon som är stum.
Skrek du på sist: Men jag skriker ju typ inte på folk. Men mamma säkert :P
Vill du vara som: Mig själv för 10 år sedan (jag ålderskrisar lite just nu).
Sårade dig sist: Media Markts varuutbud
Vill du bli galet full med: Andra galna, fulla!
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa som jag fick pizza av idag.
Fick du sms från senast: Carolinen.
Ringde dig senast: Vickyloo underline the underline best.
Är snyggast på jorden: Svårt att säga då jag inte sett alla på jorden...

HAR DU:

Förföljelsemani:
Eeeh...?
Tvångstankar: Inte vad jag vet. Inte vad jag vet. Inte vad jag vet. 3. 3. 3... :P :P :P
Någon annan psykisk sjukdom: Nixpix.
Någon fysisk sjukdom: Naj?
Någon skada: Räknas små ärr?
Färgat håret: Nope, men jag funderar på om jag skulle? Turreblont? Ljusbrunt? Svart?
Brutit några ben: Nej (och låt det fortsätta vara så).
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Japp, en FS.
Kysst någon: Yes.
Bjudit ut någon: Nää, inte mitt jobb ^^
Varit kär: Mhm.
Stulit någonting: Jag säger bara A-skit-ro... :P
Lämnat landet: Japp.
Tuttat eld på nått: Räknas ljus?

HUR:

Går du:
Snabbt!
Svarar du i telefonen: "Hallåå?"
Fördriver du tiden: Genom att titta på tv, sova eller "plugga".
Mycket pengar har du: Mindre nu än för ett halvår sen :S
Tjänar du pengar: Genom att slicka CSN-röv.
Ofta diskar du: Så o-ofta jag måste.
Ofta städar du: När det ser för taeskigt ut.
Många stör du dig på: Kan nog inte ge ett antal, men man stöter säkert på minst en om dagen, alltså minst 365 st i år!
Ofta träffar du din familj: Mama mer eller mindre dagligen. Pappa o co brukade vara varje vecka.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag är redan något.
På gud: Hmm, jag tror på något iallafall, men jag vet inte vad.
På rymdvarelser: Eventuellt.
Att folk tycker om dig: Alla älskar mig :D
På ett liv efter detta: Tja, varför inte?
Att fiskar kan tänka: De kommer ju ihåg att andas och käka iallafall.
Att du kommer leva länge: Just nu känner jag väl att jag inte vill bli så mycket äldre än 80.

Vilken tråkig slutfråga!
Nu ska jag sova en slurk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se