Nu är vi hääär! Västerååååås!!

Vägen hit var inte helt tråkig.
På pendeltåget åt en kvinna rå korv.
Det var det första och nog i min mening mest udda.

Sen var det att köpa mat i Bålsta
Tunnbrödsrulle och chicky tallrik.
Köpte biljetter i de blåa automaterna och jag briljerade där för Vicky, hehe :P

Blå automat, as seen here...

Nu har vi setat vid datorn ett jävla tag, och jag har skrattat så jag gråtit hela två gånger!
Det har bl.a. att göra med ett par bilder som vi skickat fram och tillbaka mellan min dator och Johans.
Humor på HÖÖÖG nivå!
Ska dock verkligen inte visa några av dom bilderna här.
Nej, nej, nej...
Sitter och lyssnar på musik nu.
FEEEESTeråååås!
:D

Kommentarer
Postat av: sara

jaha okej, då får vi välkomna dig till staden gud glömde bort ;) hihi skoja, det är fint här

2008-10-30 @ 10:29:14
URL: http://projectstyle.blogg.se/
Postat av: hannie

svar: den är riktigt bra faktiskt ;D

2008-10-30 @ 11:18:20
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: vicky

Japp det var väldigt trevligt i Västerås och kul att du skrivit ned vad vi gjorde så det liksom finns dokumenterat. hehe. ;)

2008-10-31 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se