Uppe kl 4, för en plattång!

Var ju iväg imorse med morgonens andra buss för att åka till Media Markts premiär i Barkarby idag.
Lite kö var det, som tur var, vi som inte ville vara de enda där haha!
Fast köer är ju väldigt tråkiga märkte vi, plus att de som kom in först fick såna där jättechokladkakor.
Väldigt nice.
Men det var inte vi alltså, vi stod nog i sjätte-sjunde kravalltaketkön, i brist på att inte kunna beskriva bättre.
Carro köpte en tv, dator och sladd.
Och jag köpte en smal plattång för 99 kronor.
Bara.
Skulle ju ha köpt mer om vi inte hade varit på Media Markt för en månad sen plus att det jag ville köpa inte var bra.
Nu ska vi fika säger Carro.
Och när Carro säger någonting då gör man det! :P

Senare

Sädär.
Då var man hemma igen.
10 timmar senare! :o
Men nu känner jag mig lite mer erfaren faktiskt.
Jag har nämligen hälsat på hos en författare, använt en frys med inbyggd ismaskin, klappat en "allergivänlig" katt, gått ifrån en mobilförsäljning, ätit korv med gul och röd saft, suttit under en 32 tums lcd-tv i en bil, lärt mig att gräset inte är grönare påMedia Markt, varit ekonomisk, gjort en smoothie med en stavmixer och en maaassaaa annat.
Yepp, it was a good day.

Kommentarer
Postat av: Tove

nä köer e ju inte så skoj, men chockladkakor. mums.

2008-10-23 @ 13:13:20
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: den gula skylten

Meeh. Tio timmar senare?!

2008-10-23 @ 16:50:12
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 16:55:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se