Varför träffar man bara på folk man inte vill träffa på, när man är sunkig?

Det hände mig just.
Jag råkade sätta mig framför en som gick i samma klass på gymnasiet, på bussen.
Han satt med sin tjej, antar jag, och såg väldigt fin och fräsch ut.
Själv sitter man, sminksunkig efter festen igår, svettig som fan eftersom man har på sig kappa i solen och en ledsen frisyr som var väldigt flott(ig).
Hade dessutom min nötta väska med mig och gick säkert inte supersnyggt p.g.a. fotvärk eftersom jag hade trånga stövlar på mig.
Det är fan alltid så.
Iallafall har det varit så för mig den senaste tiden.
Vet inte om det är jag som ska höja min standard kanske?
:P
Aaajaaa, nu ska jag äta kycklingpastasallad ifrån Sandys.
Världens goaste och jag är så värdig min första Snapple till.
Pink Lemonade.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se