10


Nu är det alltså bara

dagar kvar tills jag fyller år! :D
Och det är också 10 dagar kvar tills jag ska till tandläkaren.
That's right, jag ska sitta i det äckligt luktande tandläkarrummet kl.10.30 på min födelsedag.
Ser inte så mycket fram emot just det kan jag avslöja (chockerande, I know!) men jag hoppas att mönstret fortsätter vad gäller hål i tänderna som det gjort de senaste åren, för isånanfall kommer jag inte ha några.
Men jag tror jag ätit alltför mycket godis det senaste halvåret såå det kanske blir ett eller ett par stycken... :S
Hoppas dock inte på det!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Grattis í förväg!

2009-04-05 @ 21:45:24
Postat av: Anonym

Menar du inte "Grattis pattis"? Eller sparar du det till riktiga födelsedagen? :P

2009-04-06 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se