Back home


 Efter en innehållsrik Stockholmsvecka är man då tillbaka i Västerås, känner mig något tröttare och sliten än jag var när jag åkte hem, eftersom det inte blivit mycket vila "over there".
Idag har jag dessutom också haft mycket att göra; förutom att fylla år gick jag som jag skrev tidigare till tandläkaren, mötte min kusin och fick cash och rostbiffmacka, när jag kom hem skulle jag käka och packa, och herregud vad mycket som kändes nödvändigt att ta med sig hem, i princip allt som jag tagit med mig hem fick jag bära tillbaka hit.
Det blev t.o.m. mer saker! Åkte hem med liten kabinväska, returnerade med en större OCH tyngre :S
Jaa, att packa är inte min grej, men jag var/är iallafall förberedd på att princip allt kan hända haha.

I posten idag fick jag ytterligare gratis godis, fett med hett och bra med roliga saker i vardagen.
Godis är ju som bekant gott.
Kanske inte så passande att det kom idag efter tandläkaren men det hindrade inte mig ifrån att äta upp allt (förutom Pez-en och Haribo-colaflaskorna för de är inge goda...).
Sköljde ner dem med den ena nya Festisen(den gröna) som jag hittade på Pressbyrån på T-Centralen, de ska alltid vara först!
Den var f.ö. inte så god, smakar varken päron eller kiwi, bara sötningsmedel...
Nog om det, ska ta och sätta igång med gripparbetet som ska in morgon.
På min födelsedag! *sagt som Lotta på Bråkmatargatan*
Hörs och störs later gaters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se