Damn internet

Jag klarar verkligen inte av när mobila dongeln (fulaste ordet ever?) vägrar ansluta till internet.
Har inte kunnat göra det i över en timma och det fungerade inte på mobilen heller.
Just därför känner jag att jag verkligen inte vill vara Tele2 -kund.
Börjar bli lockad av Tre, både av deras mobila bredband och som att ha dem som mobiloperatör.
Men jag vet inte riktigt hur det funkar att byta mobilt bredband, vill inte gå utan det, utan bara byta sådär en dag till en annan.
Eller skaffa bredband i väggen om jag bor kvar här, har hört att det är billigt.
Får göra lite efterforskningar i det där.

Just nu har jag annars tusentals fjärilar i magen och hatar det.
Det har inte alls blivit så mycket pluggande som jag hade velat, men jag känner ändå att jag vill testa att göra tentan imorgon, vilket inte riktigt går ihop.
Mest av allt vill jag bara att nervositeten i magen ska försvinna.
Det, plus att jag vill kunna somna efter att ha druckit energidrycker.
Man blir lite stissig av det, visste ni det? ^^

Men oooh, så skönt att internet inte var helknas, det skulle verkligen inte fungera att lämna in datorn och allt på service just nu.
Eller ja, sådant passar väl egentligen aldrig.
Nej men back to school, eller tillbaka till pluggandet iallafall.
Imorgon bär det dock av till skolan, ska köpa en bok av en Malin och skriva ut lite grejor.
Wish me luck tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se