Det var länge sedan

Minns tillbaka till min gamla "blogg" då jag skrev om det jag gjort under dagen i lååånga inlägg.
Det känns som att det inte hänt på länge här i Lejonstrandaren, vet inte om det beror på att jag inte har tiden eller om jag inte gör något nuförtiden.
Där skulle det ha suttit fint me en trumvirvel, hehe.
Kan försöka mig på ett lite längre inlägg nu iallafall.
Nå, det får bli så långt det blir helt enkelt.

Vart ska man börja nu då?
Jaa, jag vaknade.
Gjorde gröt.
Åt gröt.
Nää, ska man ta och snabbspola framåt lite kanske?
Ja, så gör vi.
Då hamnar vi i Gardell-boken jag ska läsa.
Igår läste jag lite (tills jag somnade) i En komikers uppväxt och när jag satt med mörker runt omkring mig kände jag att omslaget till den boken är jätteläskigt.
Barn med väldigt spooky ansiktsuttryck, men såpass verkliga att det ser ut som att de ska hoppa ur omslaget och bita mig i halsen (googla den!).
Jaa, jag borde sluta titta på skräckfilmer, jag vet... :P

Sen när jag var i skolan såg jag ett bekant ansikte.
C, som gått i samma klass som jag, första året (tror jag?) på gymnasiet.
Eller, jag tror det var han iallafall.
Om det var det har han inte förändrats ett dugg sen dess, var det inte hann så var han väldigt lik C 2003.
Fin rim där i slutet, c-3.
Aaanyways!
Det var inte direkt hälsa-moment, kan inte minnas att vi direkt pratat någon gång i skolan?
Och den traditionen håller vi på haha.
Lite kul att man ändå sett ett bekant ansikte på skolan, tidigare har jag bara sett tre stycken ifrån UBG där.
Fast det kanske ändå är många?
Dunno.

What else?
Jo, jag börjar undra om det är allergi jag har, eller om det är jag som stirrar för mycket på data- och tv-skärmen, för mitt ena öga har varit ganska rött de senaste dagarna.
"Hej zombie" kan ni hälsa på mig nästa gång ni ser mig om det röda fortfarande är kvar (annars får ni inte säga det).
För sovit har jag gjort, well, förutom den dagen jag blev väckt av min psykologilärare.
Det var himla konstigt, men jag hade ringt dagen innan fast ingen hade svarat, men tydligen ser de vilka telefonnummer som ringt dem och passar på att ringa tillbaka på morgonkvisten.
Okej att klockan inte var så mycket då (8.30) men ändå, jag sov.

Woho!
Fick just ännu en follower på Twitter.
Och så började jag följa Mona Sahlin, eftersom de flesta "Vilket parti är du?"-tester jag gjort säger att jag är socialdemokrat.
Fast jag visste ju att jag inte kände några sympatier för något av partierna i högerblocket, men jag trodde jag var mpare, men nehej.
På tal om twitter så är det tråkigt att ingen jag känner finns där.
Eller ja, jag har ju Britney som follower till mig, så ja... :D

Nu har klockan slagit sent(nåja), så jag ska ta och sova.
Får se om det blir "naturlig" insomning eller om jag tar hjälp av någon av mina böcker.
Det finns inget som får en att somna så snabbt, som då man läser tjock kurslitteratur, ett litet tips på kvällskvisten.
Godnatt med er nu!

(Detta blev ett hyfsat långt blogginlägg ändå.
Jag har visst ändå några historier att berätta, jag gör något :D )

Kommentarer
Postat av: Viktoriaaaa

Japp jag minns också att dina inlägg var lååånga men å andra sidan skriver du ju många fast lite kortare inlägg så allt sammantaget är det väl same same

2009-04-22 @ 17:37:36
Postat av: Lejonstrand

Mjo, jag minns också de tiderna. De var tiderna det :P

2009-04-23 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se