Jag pissar på gårdagen!

Fy!
Dagen skulle bli så bra efter min halvmisslyckade tenta.
Jag skulle så att säga "shoppa bort" mina problem.
Shoppingen gick också sådär.
Hittade inte så mycket snyggt, köpte "bara" grejer på Gina, Indiska, JC (chockerande!), Claes Ohlson (liten chock på det med)  och H&M.
Tror inte att jag kom upp i 500 spänn ens, vilket väl säger hur lite som blev shoppat.
När jag provade plagg så höll mina fötter på att dö, jag fattar inte vad som hände, de blev helt röda och varma.
Jättekonstigt var det, jag tänkte att jag hade fått en väldig snabb solbränna eller att mina fötter inte var vana vid ballerinor nu när de varit instängda i stövlar och tjocka strumpor hela hösten.
När jag sedan skulle gå till en affär började mitt ena öga gråta.
Jepp, bara det ena, när solens strålar skulle in i mina ögon, vet inte riktigt vad som hände där heller, jag måste ha jätte, jättekänsliga ögon.
Får ta och köpa de svartaste solglasen jag hittar eller gå till farbror ögondoktorn (huvva!).
Sen gick jag till sist till Hemköp.
När jag sedan kom hem var det knappt att jag orkade ställa in matvarorna i kylen, jag mådde plötsligt jättedålig.
Hade superont i huvudet och mådde illa.
Googlade på symtomen och det verkar som jag fått migrän, yaiks!
Så ja, det förstörde ju hela min kväll, som jag hade tänkte skulle vara bra.
Att bara ligga i soffan och må dåligt är inte min hobby (fast eftersom det hänt ofta på senaste tiden så kanske det snart är det...), jag hade annat planerat.
Men ja, så var det iallafall.
Nu vaknade jag för en halvtimme sen och nu måste få frukost i mig.
Känner för en smoothie eftersom jag köpte en hel korg med kiwi igår, men vill inte få ont i huvudet av ljudet, så jag går direkt på yoghurten istället.
Såå, nu vet nu det :)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men ojdå, det var inte kul att läsa... Hoppas du inte får det igen! kram

2009-05-10 @ 20:02:51
Postat av: Lejonstrand

Hoppas jag med! Kram kram //Lejonis

2009-05-10 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se