Hej hopp

Har inte skrivit någe eftersom jag varit med mamma och nu dårå varit ute och svirat.
Känner mig inte lullig utan mera medvetet huvudvärksfull, vilket känns sådär.
Det har varit totalt 10 pers i min lilla lägenhet också, folk har legat i min säng, men nu när jag snart ska lägga mig är den öde, hehe.
Kände inte riktigt för italienaren om man säger så, hahaha!
Internt med mig själv, om vi säger så.
Känner mig riktigt hungrish nu, men mat pallar man ju knappast fixa nu.
Det får bli "first thing in the morning".
En jordgubbsbanan-smoothie tror jag minsann det får bli, härliga tider det!
Så nu ska jag borsta tänderna, få av mig kvällens outfit och hoppas att sömnen tar bort denna huvudvärk jag har nu.
Härligt som skrivet!

Tack, då vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se