Hemresa


Nu är det kirrat!
Jag åker hem den 9 april och tillbaka till V-ås den 14 april.
Det känns bra att ha köpt biljetter redan nu, sparar iallafall lite pengar på't.
Denna gång blir det inte 1sta klass, så jag får ingen gratis kvällstidning MEN jag har läsning så det räcker. På vägen hem lär jag väl behöva läsa kurslitt och på vägen tillbaka hoppas jag att jag hittat En komikers uppväxt, så då måste jag kanske läsa den, men jag kanske hoppar över det. 
De senaste gångerna när jag åkt tåg har det nämligen varit becksvart utanför, så jag vill passa på att se om jag ser några vårtecken på andra sidan tågfönstret.
Älskar ju att sitta och se landskapet förändras när man åker genom Sveriges fina landskap, mest glad blir jag av att se gula rapsfält och spegelblanka sjöar.
Och djur!
Rapsfält lär jag inte se nu, men jag håller tummarna för att få se en Mälar-glimt och kossor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se