Hyreshöj

Japp, i förra veckan fick jag ett rekommenderat brev innehållandes något slags kontrakt som jag ska tycka är okej, fylla i och skicka tillbaka till dom.
MEN då tänkte jag så här, finns det något  min lägenhet som inte är värt de där extra 106 kronorna?
För tydligen kan man ha ett samtal med hyresvärden och försöka få bort den avgiften.
Ljuden i sovalkoven?
Jag "störs" av kyrkklockorna?
Det drar.
Vattenläckan som inte är fixad än?
Jag har ingen aning, lutar åt att jag bara okejar och skickar in papprena...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag skulle försöka, skadar ju liksom inte man har ju in hyresväreden för att man ska va vänner. Men enda du kan gå på är vattenskadan. Vill du vara extra aktiv kan du anonymt sätta upp en namninsamling i porten mot hyreshöjningen där ni kräver en förklaring på varför.. men signa under funkar ju med..

2009-04-08 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se