Jag blir så trött

De senaste dagarna har jag varit supertrött vid just den här tiden på dygnet, dvs 16-17-tiden.
Jag skulle kunna somna nu!
Det är inte jättekul att välja kurser och känna pressen ifrån framtiden utan att ens vara där.
Dessutom händer saker omkring mig som inte är roliga, eller, jag blir besviken  för det ena och extremt nyfiken på det andra.
Utan att beskriva sakerna närmare, höhö...
Nej, nu får det bli The Hills och kanske en slummer.
Nått slags mellis till det med.
 Eller jaha, nu ska det bli promenad kanske.
Mjaa, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Vicky

kollade på mtv och the hills har kommit ut i usa nu season 5 men tar väl ett tag innan alla avsnitt finns ute på nätet

2009-04-07 @ 21:55:38
Postat av: M

I know! Premiär i staterna idag!!

2009-04-07 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se