Kryssplanering

Vad ska inhandlas?
Well har inte alltför mycket kosing att röra mig med, men ska man kryssa ska man ändå passa på att köpa sånt som är biligare där, typ sprit och sånt.
Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska köpa nån av dessa:



Vad sägs om dem?
Hallon, mango och citron, det blir värsta fruktsalladen :P
Rom och vodka är nog för övrigt de spritsorter jag gillar bäst, observera nog, haha.

Förresten läste jag att vi har lite tur med kryssen:

Höjd åldersgräns samt ombyggnader på Cinderella, 23 år från 18/6, många förbättringar

Under tiden 31/5-17/6 2009 ligger Cinderella på varv för en större ansiktslyftning.

Efter denna "makeover" kommer du att trivas ännu bättre när Cinderella åter börjar kryssa den 18/6.
Woho, hade annars fått vänta i ett år till på att åka, och då hade jag kanske inte varit lika pepp!

Sen skulle man vilja köpa parfym eftersom man får mer för pengarna i taxfreen, men eftersom det brukar ta ett tag innan man känner hur en parfym doftar på en, så vet jag inte hur det blir.
Visserligen köpte jag min favvis ifrån Paco Rabanne i taxfreen utan att tveka, men jag vet inte hur det blir nu...

Den enda doften jag har i huvudet som jag skulle vilja ha är Diesels Fuel for life Unlimited, men är inte helt säker på den än.
Annars vill jag shotta Jäger och drinka loss, sånt är också för billigt på båten för att man ska kunna låta bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se