Mangoglassar

Mango är tydligen da fruktsmak ibland årets nya glassar:
FRUTZ MANGO MANIA

Frutz Mango Mania ifrån Diplom-Is
Såg att glassen fick högsta betyg i glasstestet i DN idag.
Skulle lätt sluka denna mango- och tropisk fruktglass med äkta mangobitar i värmen.
1349
Den här Mango Spliten ifrån SIA fick nöja sig med en 2:a i betyg, men utan att ha provat den vet man ju inte om det stämmer (för alla gillar inte samma saker).
Vaniljgräddglass med mango/passion/apelsin isöverdrag låter enligt mig iallafall inte helt tokigt.
Låter lite som en Solero-ripoff bara, men eftersom original-Solero inte finns kvar längre så tycker jag inte att det spelar någon roll.
Vill testa båda sorterna, men jag undrar vart jag ska hitta SIA och Diplom-Is någonstans i V-ås?
GB äger ju i princip styckglassmarknaden men jag vet iallafall vart jag kan hitta Diplom-Is i Sthlm, på Pressbyrån!
Ännu en anledning till att åka hem nästa helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se