Nada

Idag har varit en riktig "göra inget"-dag.
Har diskat uoo alkoholdoftande disk, vädrat ur rökdoften i rummet, kollat filmer, laddat över foton och slötittat på tv:n som inte gett mig något alls tillbaka.
Jag som tittar mycket på tv tycker att utbudet idag var totalt värdelöst, vi får se om Robinson blivit bättre ikväll iallafall, skulle ju ge programmet en till chans.
Imorgon måste jag shapa upp mig lite, måste läsa massa kurslitt tills dess eller på måndag, vi får se hur det blir, sen behöver jag packa inför hemresan, det kommer att bli fullt med grejer!
Har en plastpåse med grejer plus att jag redan lagt i saker som fyller upp 1/3 av väskan, sen ska jag ha med både vardagskläder och partykläder!
När mamma var här fick jag henne att ta med en mindre kabinväska som jag kunde ha saker i, men frågan är om hon inte skulle ha tagit hit den stora utlandssemesterreseväskan istället...
Viktigt att komma ihåg är att jag brukar packa ner för mycket saker, så det lär inte bli annorlunda denna gången, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se