Så varmt och ljust

Nu är det sommar och sol i min lägenhet.
Jag väcks av att det blir ljust, istället för att vakna upp av att jag "sovit färdigt" .
Men jag tar det som en bra sak ändå, no more sova till klockan 11!
Bara det inte är så ljust att jag inte kan sova på kvällen så är jag nöjd, men det har inte stört mig tidigare i livet, så det borde inte göra det nu heller.
De senaste dagarna har jag vaknat jättevarm, men det beror kanske mer på att jag har två täcken?
Kan vara, kan vara.
Frågan är vilket jag ska mobba bort, det svart- och/eller vitblommiga eller det gulrandiga?
Vilket i-landsdilemma.

LJUSET HAR ÅTERVÄNT!
ÄNTLIGEN!
Nu föds vi alla på nytt och det blir svårare att se på saker med mörker (eftersom det liksom inte blir mörkt).
Hallelulja moment! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

behåll det svart å vita, sånt har ju jag :P // vicky

2009-04-24 @ 17:00:50
Postat av: Anonym

Ååh, vi kan vara påslakanstvillingar! :P

2009-04-25 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se