Sådär då!

Nu har jag klickat och anmält mig på några utbildningar, är inte helt klar än med rankningar och sånt, får ta och återkomma om det och vilka utbildningar det är...
Skönt att ha något inne iallafall, när jag höll på med det igår försvann ju allt jag anmält mig på, alla 11 kurser!
Nå, nu behöver man inte tänka så jättemycket på det iallafall, man bestämmer ju ändå bara ett halvår i förväg vad man ska läsa så...

Innan jag satte mig vid datorn så hade jag föreläsning i pedagogik som mest bara är flum, gick sen på stan med kursare och sen blev det pasta carbonara hemma, såå gott och enkelt.
Funderar nu på om jag ska ta glass, choklad eller wienerbröd till efterrätt?
Det är dock inte ett lika svårt val som att välja plugg till nästa termin...

Ska lägga till några kurser nu och sen försöka plugga in lite psykologi, pedagogik OCH sociologi, härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se