Snackis


Är det bara jag eller har ni också hört namnet "Susan Boyle" extremt mycket de senaste dagarna?
Jag har t.o.m. lärt mig att hon ser ut som en ovårdad tant, att hon aldrig har blivit kysst, att hon har en katt som heter Pebbles och ja just det, att hon var med i Britain's got talent och tydligen gjorde stor succé där!
Har nu varit inne på youtube och sett klippet men nej, jag såg inte riktigt storheten i hennes röst.
Visst kan hon sjunga, men hon gör det på ett äldre sätt (om man kan säga så) och så sjunger hon för ska-a-a-a-a-kigt för att jag ska gilla det.
Har ni inte sett hennes sjunga, kolla in här:
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Vad säges?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är kul att du vet vad hennes katt heter. Min katt heter iaf sotis!

2009-04-20 @ 22:26:58
Postat av: Lejonstrand

Är det din katt även fast Sotis inte ens tycker om dig? Och du bor ju inte ens med honom längre! Tycker det är Maritas katt :P

2009-04-20 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se