Solat inomhus

Yes, det är vad jag har gjort.
Hade jag haft balkong hade jag kanske vågat mig ut på den med min inte bleka, men genomskinliga hud.
Solen ligger nämligen på mina fönster ifrån mitten på dagen till 18 ungefär.
Och eftersom det enda jag skulle göra idag var att läsa en bok så passade det att lägga sig på golvet med en filt och kudde med öppna fönster och hoppas på om ingen solbränna, iallafall få dagens dos av d-vitamin (visst är det väl den som produceras i huden när man exponerar sig för solljus?).
Skönare att bara ligga i solen än att sitta på träbänkarna på den gemensamma uteplatsen vi har.
Och ja, lite latmaskigt kan det väl ha varit också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se