Sommarkläder!

Har fått en laddning kläder idag och har därför passat på att fixa och trixa med min garderob.
Just nu är den färgindelad, förutom på hörnet där långa plagg (mina klänningar) får hänga.
Jag undrar hur lång tid det kommer att vara snyggt och prydligt därinne?
Själv så ger jag det faktiskt bara en månad, eller njae, lite längre än så ska det nog gå.
Trots sommarklädernas inverkan på min garderob är det ändå mest svart därinne, vitt kommer på andraplats och gult kommer på en hedrande andraplats.
Skulle ta en bild, men jag orkar inte fixa med kamerasladdar och sådant eftersom jag måste bli packad.
Ja, eller alltså, min väska måste packas inför avfärden vid halv elva till Uppsala imorgon.
Usch, jag ogillar att packa och just nu känner jag ännu mindre fört, eftersom jag packat upp och ner två gånger sedan i söndags.
Men men, ska snart (snart!) sätta igång med'et.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Heja Gula kläder!!

2009-04-29 @ 22:37:45
Postat av: Lejonstrand

Hakka pällä gula kläder! Eller nått.

2009-04-29 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se