Studera.nu krashade

Jag tyckte väl det var konstigt att jag bara fick upp "Sidan kan inte visas" när jag skulle ändra min anmälan igår.

Anmälningstiden förlängdes med tolv timmar I går var sista chansen att anmäla sig till högskolan på studera.nu – men sajten kraschade under kvällen av det stora trycket.
Sidan låg nere i cirka en timme och först klockan 22.07 gick det att gå in igen.
– Vi har beslutat att förlänga anmälningstiden till klockan tolv, lunchtid i morgon (torsdag), säger Charlotta Volgsten Forberg, kommunikationschef på VHS.
På torsdagsmorgonen uppgav Volgsten Orberg att sajten fungerat bra sen avbrottet på onsdagskvällen.


En knapp timme kvar alltså, skynda fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se