Tårtsugen?

Det blev iallafall jag när jag såg dessa i affären:
Geee miiig!
Eller ja, Almondys tårta har jag faktiskt också köpt i måndags till extrapris på Hemköp!
Men den andra tar jag tacksamt emot :D
Kanske blir att ta av mjölkchokladtårtan när jag har kalas hemma, tycker den låter rakt igenom godis!
Vad kan gå fel med maränger, mjölkchoklad, mandelbotten, mjuk kola, chokladkräm liksom?

Kom förresten på att jag antagligen inte kommer att bjuda på något nybakat på min födelsedag i år, brukar vara jag som står för det annars.
Oh well.

Till sist kan jag tipsa om en knapp man får gratis ifrån Almondys hemsida:

Kommentarer
Postat av: Vicky

När blir det tårta?? mums mums Ska nu titta på avsnitt 1 o 2 på the hills season 5 på nätet! Ja du hörde rätt season 5!

2009-04-08 @ 14:38:52
Postat av: Anonym

Woho, I envy you!

2009-04-08 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se