The halsont continues

Fuck!
Vill och kan bara inte bli sicko just nu.
Det.
Går.
Inte.
På onsdag är det gruppredovisning och delen jag ska göra är ännu icke gjord.
På fredag är det sista psykologi-tentan, men första för mig eftersom jag inte gjort den de första två gångerna.
Känns ostabilt, men när jag läser psykologipapprena så är det ändå sjukt (roligt ordval p.g.a. min situation nu) intressant, men bara den där detaljen att man ska komma igång och läsa tröttar ut mig.
Ögonlocken föll ner när jag pluggade på tåget hem idag vid 18-19 haha.

Kan ju säga att jag blev nöjd med klippningen idag, ingen stor förändring, men kortare snedlugg som jag slipper dra bakom örat och jämnare nertill.
Det enda jag kan klaga på är den något hårdhänta schamponeringen :S
Efter klippet gick vi till Yves Rocher och det var den enda affären jag handlade i, trots att jag hade planerat många fler.
Meeen vad gör man.
Blev ett orginalmål på Max också, sjukt gött som vanligt.
Älskar deras hamburgare trots att man i princip alltid kladdar ner sig, haha.
Denna gång hamnade inget på kläderna, det hamnade väl mest runt omkring i mitt ansikte :P
Hälsade på Martina, Vicky, Johan och Linn (tacktacktack för boken btw!) också.

Nu på kvällen har jag väl haft det sådär, känner av halsen så mycket.
Har dock haft energi till att titta på Färjan och nu blire Ballar av stål!
Ja ja, plugget kommer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se