Typiskt!

(Nej, detta var inget försök till att vara rolig i och med det förra inlägget, typiskt-typsnitt. OMG, jag förklarade just det roliga, då är detta alltså inget skämt)


Igår köpte jag den här boken(Sociologi 2.0) på AdLibris, idag fick jag mejl om att den finns att låna på biblioteket.
Jag som trodde jag var tvingad till att köpa boken eftersom den skulle vara utlånad till i maj.
De bra nyheterna var att en annan bok också fanns till låns, Giddens Sociologi som jag redan läst ut under förra soc-kursen eftersom jag tyckte den var så bra, så jag slipper låna den!

Sen är den andra bra saken att jag har ett avtal med AdLibris som gör att jag får köpa böcker extra billigt, så jag behövde iallafall inte köpa boken tilll fullpris =)


Kommentarer
Postat av: V

<Lät ju bra det där iaf =)

2009-04-29 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se