Uppsala! Valborg!


Så här såg det tydligen ut på valborg i Uppsala förra året.
Hoppas på fullt ös (medvetslös) iallafall, har hört att Uppsala och Lund är da shit på valborg, får hoppas att det stämmer.
Gah!
Nu måste jag packa!
Såg just att klockan slagit en hel del över 00.00 och att min väska är tom.
Woho, I've got some packning to do!
Sen lägga in cider på kylning, sen borsta tänderna, sen fläta håret och be om fina lockar till hårgudarna, sen ställa klockan, sen sova, sen vakna, sen tokpacka i panik, sen äta frukost, sen svära över att håret inte blev som jag ville och platta det, sen klä på mig och sen tror jag att jag ska bege mig till tågstationen.
Ja det där låter som en plan.
Men ska steppa iväg ifrån datorn nu.
Ooh, jag hör Two and a half men på tv:n, jJag ska bara...
Aja, det får bli som det blir.
Jag är ju van vid sena kvällar.

Godnatt på er nu, ha en finfin valborg allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se