Festis Boysenberry Rosehip och Festis Free Pear Kiwi



Äntligen nya Festis-smaker!
I år heter nyheterna Festis Boysenberry Rosehip, med smak av boysenbär och nypon, och Festis Free Pear Kiwi med smak av päron och kiwi och dessutom utan tillsatt socker.
Tycker de låter riktigt goda båda två.
Cirkapris är 11.50 kr i dagligvaruhandeln, 16.20 kr i servicehandeln.

- Festis är en kaxig törstsläckare som ger oss chansen att jobba med nytänkande smaker som sticker ut och skapar både nyfikenhet och intresse. Boysenberry Rosehip och Pear Kiwi är helt nya smakkombinationer för Festis och de kompletterar utbudet perfekt, säger Karin Teljstedt, Group Brand Manager Soft Drinks, Carlsberg Sverige.

Festisarna ska ha introduceras ute i butikerna i förra veckan men än har jag inte sett dem i affärerna. Någon annan som vet vart man kan köpa dem eller som t.o.m. har testat dem??
Nya smaker på drickor hör sommaren till och Festis ger väldigt mycket sommarfeeling.
Jag vill haa! :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

Boysenbär ser jag väl inte fram emot så mkt smakar väl inte skitgott det inte..

2009-04-07 @ 21:51:59
Postat av: Anonym

Det är en blandning av hallon och björnbär om jag fattat det rätt, har inte smakat det själv...

2009-04-07 @ 21:55:06
Postat av: Danielsson

Vad är det för jävla pucko som använder två 15 megapixel-bilder i en bloggpost utan att använda tumnaglar?

2009-04-16 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se