YES!


Enligt uppgift i LADOK-systemet vid Mälardalens högskola
har du fått följande betyg på hel kurs:
According to the information provided from the LADOK system
at Mälardalen University, you have received the following grade
for a completed course:

SSO120 Forskningsmetod   7.5 hp
SSO120 Research Methods   7.5 Credits

Betyg (Grade) G 2009-03-27
Examinator (Examiner): HANS E

Jag klarade forskningsmetoden, this is fucking great!
Bästa uppladdningen inför en tenta (som jag fortfarande inte börjat plugga till) och också den första salstentan jag klarat av ever :D :D :D
Jag ska ta mig tusan försöka mig på denna tenta, det är den sista omtentan och jag har inte gjort någon av de två första av diverse orsaker.
Wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se