50 % av Örebros krogar - check!

Jag tror inte jag gått på ett ställe där mer än en gång, så det har därför blivit många krogar som man besökt over there.
I helgen blev ytterligare två ställen avcheckade; Liquid och Frimis.
Liquid var väl inget topphak, men Frimis var fint om än något "hej jag är överklass, fast egentligen skojar jag bara för kan man verkligen vara överklass i Örebro?".
Jag hade skojigare där än på L iallafall, det blev mer dricka och mycket mera dans, iallafall när stället fylldes på.
Hela syftet med att jag var där var för att jag skulle besöka E för att titta på hennes hund och nya bf, det som slog resespiken i kistan var att en annan E skulle ha kräftskiva där samma helg, det kändes lite som ödet att jag skulle åka, det var iallafall så jag tolkade det.
Första dan hann vi en sväng på stan där det roligaste var när vi prövade samma tröjklänning på Gina som glittrade av sig som fan, jag hittar fortfarande glitter lite där och var.
Måste jag säga att ingen av oss köpte den?

När det blivit kvälll var det dags för en rastning av hunden som inte slutade bra för mig.
För att göra en halvlång historia kort så gick jag in i ett stängsel ovanför en öppning som var runt en fotbollsplan.
Tjong sareba!
Och nej, jag hade inte druckit, men det var mörkt ute!
Men förstå min lycka dagen efter när jag inte hade något synbart tecken på min lilla olycka, jag slapp undan med litet rött märke, fast det är fortfarande ömt :(
Jag trotsade dock min skada och drog på kräftskivan där vi spelade ölspel vilket transformerade alla till smackande, trumpetande elefanter, haha.
Roligast var när vi som blev kallade "Stockholmsbrudar" went crazy när "Ra-ra-a-a-a, Roma-roma-ma, Ga-ga olala, want your bad romance" spelades på Spottan, ni skulle ha sett hur alla där vände blickarna mot oss och bara tokstirrade, sjukt kul :D
Där och då blev det "vår" låt.
På det blev det sedan krogen L där en "efterfest" följde.
Jag vet egentligen inte vad jag ska kalla det för, de ville helst bara vill spela Gyllene tider där och nåde den som skämtade om Per Gessle.
Dryga jäkla söderkisar som hejar på AIK, hmm, det påminner mig förresten om någon annan, vem kan det vaaara...? :P
Ja någon fest var det alltså inte, det var dessutom bara två pers där.
Jag gjorde något dumt mot den ena av dem, i hemlighet.
Jag säger bara "Don't get mad, get even"...

Lördagen sen bjöd på en förfest, utekväll och pizza där det fest handlade om en tjej hade stött på en annans pojkvän eller inte.
Det var väldigt där jag inte stod på någons sida eftersom både hade fått saker om bakfoten, men eftersom det inte berörde mig så försökte jag skita i det, gick sådär eftersom det skulle snackas så himla mycket.
Snark!
Kul vare när vi kom till F iallafall, och alla "ens" favoritlåtar gick på, jag stod och stampade hela kvällen!
Avslutningsvis kan jag säga att jag är trött idag, har blitt sisådär med sömnen, så jag tror att jag ska klara av att ta och sova nu.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se