Bakis


Neeej, inte är jag bakis nu heller!
Så galet har vi inte haft det.
Däremot har jag bakat både idag och igår ;)
Igår blev det pepparkaksbak med Carro och idag gjorde jag både lussebullar och fruktansvärt o-juliga chokladbollar (var sugen).
Hade tänkt att fixa kristyr på peppisarna också, men hann bara med att blanda till kristyren och lägga i spritspåsar och inte så mycket mer.
Får ta tag i det i helgen, det är liksom en del i "the pepparkaksexperience".
För jag äter ju inte egengjorda pepparkakor, jag gillar bara själva pysslet med att baka dem och dekorera dem.
Lite udda, jag vet.
Men fåglarna som ibland får käka de överblivna pepparkakorna verkar vara nöjda med det beslutet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se